Afscheid & een nieuw begin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tijmen & Dyonne - WaarBenJij.nu Afscheid & een nieuw begin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tijmen & Dyonne - WaarBenJij.nu

Afscheid & een nieuw begin

Blijf op de hoogte en volg Tijmen & Dyonne

28 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Zo, en toen was het eindelijk zo ver. De reis waar we zo lang naar hebben uitgekeken gaat nu eindelijk beginnen. Na de nodige stress of wel echt alles mee is en welen overal aan is gedacht (ik heb wel 3x mijn tas in en uitgepakt)was het toch echt tijd om te gaan.

Eenmaal op schiphol aangekomen was de tijd gekomen om van iedereen afscheid nemen en dat was toch moeilijker dan gedacht. Helemaal nadat je gekke, leuke en vooral super lieve vriendinnen je nog eens komen verrassen op het vliegveld!!!

Na een lange, vermoeiende vlucht waren we eindelijk aangekomen in Bangkok. Wat een stad zeg! Overal zie je mensen, scooters, auto's en niet te vergeten de tuk-tuks. Alles beweegt en dit gaat 24/7 door. Wel een overweldigend als je net een lange vlucht er op hebt zitten. Daarom hebben we boor donderdag een nacht trein naar het noorden(Chang Mai) geboekt. Later komen we terug om de rest te bekijken.

We hebben net gegeten bij een straatkraampje voor 50 baht pp. Dat is omgerekend +/- €1,- echt bizar, maar heel lekker! Daarna hebben we over de night market gelopen en hebben we net genoten van live jazz muziek bij ons hotel. Nu gaan we gauw slapen. Morgen weer een dag Bangkok en er is ons verteld dat het Chinese nieuwjaar morgen begint. Laten we nou net in Chinatown zitten, ben benieuwd!

Groetjes, veel liefs en een dikke kus van ons!

• 28 Januari 2014 - 17:49

C & A:

Wat spannend allemaal he!! Geniet ervan. En Tijmen........ben blij dat je nog net in de tuk Tuk past. Tot horens en dikke kus.

• 28 Januari 2014 - 18:02

Jorian & Iris:

Gaaf om te horen. Zet hem op toppers.

Groetjes Jorian en een dikke kus van Iris!

• 28 Januari 2014 - 18:27

Klaasje En Martin:

wat leuk om zo snel al wat van jullie te horen . maar lekker genieten en we wachten het volgende verslag af
    groetje,s ut fryslan

• 28 Januari 2014 - 18:27

Annelien:

Fijn dat jullie vlucht goed is verlopen en mooie foto's!! Eindelijk de zenuwen een beetje kwijt? Gelukkg nieuwjaar hihi xx

• 28 Januari 2014 - 20:21

Irma En Henk:

dat wordt knallen! veel plezier morgen en lekker genieten. liefs

• 29 Januari 2014 - 08:49

Mila:

Wat leuk om te lezen! Take care jullie, en ga genieten!

Liefs Mila

• 29 Januari 2014 - 08:50

Ruah:

Jullie verslag roepen mooie herinneringen bij me op.
    Ben benieuwd hoe in Thailand Chinees Nieuwjaar gevierd wordt.
    Wij vieren het a.s. zaterdag in Den Haag met Shifu.
    Geniet ze.

• 31 Januari 2014 - 14:32

Oma:

Fijn dat het leuk is komen jullie nog wel terug veel liefs oma

• 03 Februari 2014 - 13:59

Emma:

Leuk om iets van jullie te lezen, goed dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Lijkt mij inderdaad een drukke stad, weer eens iets anders dan hier!
    Ben benieuwd naar de avonturen,

Groet!

• 03 Februari 2014 - 14:00

Emma:

Raak trouwens ook steeds in de war van de naam Don, dat is voor mij nog steeds Tijmen ha-ha.

• 05 Februari 2014 - 21:27

Paulien:

Hallo Tijmen en Dyonne, mooie foto's! Zijn jullie al in Chiang Mai? Hoe was de treinreis? We hopen dat jullieen mooie tijd hebben. veel groeten ,Loek Paulien Daan Marlies